miércoles, 1 de noviembre de 2006

01-11-2006 L'Abedular

PUERTU TARNA-L'ABEDULAR-VEGABAXU-PENDONES
Nun día nublau y con apenes 18º, salimos de Xixón 30 descerebraos, paramos a desayunar na Pola Llaviana, lo que non recuerdo ye onde.Ya nel Puertu Tarna, encuentrome con Paco que diba baxar en bicicleta hasta Brañagallones, al menos eso me dixo, nosotros a lo nueso, que ye empobinase a caleyar, de mano a la manzorga por una pista perancha anque algo embarra, pa deseguío (ya se tardaba demasiao) subir ente argomes hasta el collau (...) onde la niebla y el frío non desataben los mexores pensamientos.
Cola completa segurida de tar faciendo el bobo (yo), subimos al picu l'Abedular (1816). Merecio la pena'l esfuerzu, máxicamente la niebla llevanto, y ente un mar de nubes comincipiarón a apaecer picos a to alreor, menos mal que non había mosques, que tabamos tos con la boca abierta, fue empezar a baxar y volver la niebla y el frío.
Seguimos darreu ente la borrina pola collá la Forcada (1765) por to'l cordal, sin dexar de güeyar el gps, llegamos al collau Teixidiellu (1528) paecemos goriles na... baxamos pola biesca, tamos na seronda, les muyeres dicen que tan los árboles muy guapos, non digo na, yo tengo les plantes col mismu coloriu y dicenme que soy un desastre, no hay quién les entienda.
Crucíamos el ríu y tamos en Vegabaxo (1125), xintamos ente les cabanes, col banduxu llenu cuesta trabayu ponese'n movimientu, ya coxemos el camín y plantamonos en Pendones (782).
Tenemos que baxar a la carretera xeneral onde nos espera el autobus, la ropa fresca y la cerveza fría...bueno no, la cerveza ta un poco más pa baxo.
En total fuerón unos 14 km. cuna subía de 33om y una baxada de 1035.

No hay comentarios: