sábado, 2 de junio de 2007

02-06-2007 Jultayu

LLAGU ERCINA-VEGA D'ALISEDA-JULTAYU-EL JITU-LLAGU ERCINA
Güey somos pocos, pero valientes, que remediu, el día presentase primaveral, Josito, Victor,Jorge S. Ana P. y Cundi vamos hasta Cangues a desayunar, y ya puestos porque no subir al Jultayu.
Asina pues dexamos los coches nel llagu la Ercina (1120) y comencipíamos la xornada bordiando'l llagu pola drecha, n'agradable paseu llegamos a la vega'l Bricial, onde no va muncho había un llagu...

La cosa (el camín) ya se pon pindía, unesenos un montañeru que diba solu y ensin rumbu definíu, vamos subiendo pola vega de Aliseda hasta el collau Jermoso, no ye'l camín más transitáu pa subir al Jultayu, vemos rebecos y poco más, la niebla va metiéndose y solo oyemos un helicópteru de fondo. El terren ta llenu de jous que nos faen sufrir más de lo conveniente.

Enfilamos el Jultayu (1940) onde llegamos ente la niebla, paez que quier llevantar, lo que nos dexa unes vistes fantasmágoriques del macizu central.
Baxamos, intentando dir lo más recto posible, los jous ponénnoslo muy díficil, ye casi imposible, esto si que pue llamase rompepiernes.

Llegamos al collau'l Jitu (1620) lo que ye to un aliviu, de repente quitesénnos les ganes de derribar un helicópteru que tol día tuvo atronándonos la cabeza, debía tar aprovisionando al refugiu de la Vega de Ario.
Desde'l collau del Jitu ya ye camín, que anque sea pindíu, sobre to pola zona de les Reblagues, ye cuesta baxo y ta bien marcaú.





Pasamos pol mayau les Bobies (1227), la Veguina y güeyamos el llagu, onde lo más importante ye que ta'l coche esperándonos.

Tras tomar una cervecina, despedimonos del nuevu amigu, que paecía más cansau que nosotros, lo cuál ya ye díficil.
En total fuerón unes 8 hores de caminata.


No hay comentarios: