martes, 5 de junio de 2007

05-06-2007 Cuetu la Cerralosa

UDRON-BALCON DE PILATOS-TRESVISU-CUETU LA CERRALOSA-TRESVISO-UDRON


Paso a recoyer a Juan Carlos, que ta acompañau por Lola y Aurelio, vamos por Unquera pa coyer el desfilaeru la Hermida, en mitá'l desfilaeru, xusto na central d'Udrón (90) dexamos el coche y comencipíamos a caleyar, paez llano, incluso cuesta baxo, pero la sensación dura poco, el senderu, más bien ye un pedreru, bien anchu, ta bien marcáu, además nun hay onde salise sino ye pa despeñase, el sol calienta con ganes y les sombres no abunden, llegamos al Balcón de Pilatos, enigmáticu nome, ya tamos a mita de camín pa llegar al pueblu. Poco más arriba pasamos polos invernales de Prías, ya güeyamos la primera meta de la xornada, el camín paez qu'enllana, to ye relativo.



En Tresviso, detenemonos un poco a la sombra d'alguna casa, el calor aprieta guapamente, seguimos darreu.
El camín -ye un decir, el camín faise al andar- hasta'l Cuetu la Cerralosa (1565) hay que adivinalu. Nel Picu, la niebla empieza a envolvenos, pese a to, les vistes son acoxonantes.
Tras un breve piscolabis comencipíamos el descensu. De vuelta en Tresviso, tomamos una cerveza nel bar y compramos un quesu, el ya famosu "picón" de Tresviso, que pa dalgunos ye'l mexor quesu del mundo mundial, o ¿sería la fame conla que-i entrarón?





El camín de vuelta, ye'l mismu, agora toca baxalu, lo que ye un cachu más prestoso, dalgún misteriu hay n'ello.
Llegamos a los coches, que tan a la sombra, otru misteriu, habíalu dexao un poco atravesau y dalgún pescador advertíame con una notina nel parabrises, cuando tienen razón tienen razón.
Asina ponemos fin a esta ruta por tierres Cantabres, que nos duró unes 7 hores.
Marchamos pa casa que hay tovía hay un bon cachu.

No hay comentarios: